Przejdź do głównej zawartości

Coś się święci...


Wielka Sobota!


Co znalazło się w Waszym koszyczku wielkanocnym ?



U mnie obowiązkowo :

*CHLEB- symbol Ostatniej Wieczerzy, zamiany chleba i wina w Ciało i Krew
*JAJKA-symbol nowego życia
*KIEŁBASA- oznaka zakończenia postu, ma zapewnić zdrowie i dostatek
*SÓL-ochrona przed zepsuciem 



Najlepsze życzenia dla Was !
Wszelkiej pomyślności oraz spokojnych rodzinnych świąt. 
Szanujmy nasze polskie tradycję i nie zapominajmy co w te święta tak naprawdę jest najważniejsze. 






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zdrap mnie !

Czy słyszeliście może o takiej alternatywie aby zamiast kwiatów na ślub zażyczyć sobie zdrapki lub kupon na loterię ?  Moim zdaniem to strzał w dziesiątkę !!! Pozostaje jednak pytanie jak ciekawie zapakować taka formę prezentu ? Mam dla Was patent na prezent w słoiku. Ostatnio coraz częściej spotykana metoda pakowania prezentów , pewnie z powodu łatwości jej wykonania.  Co potrzebujemy ? <SŁOIK- wielkość zależna od ilości zdrapek <ZDRAPKI- wedle uznania <WSTĄŻKI, KORALIKI, SERDUSZKA  I NAJWAŻNIEJSZE NA KONIEC : WŁASNA KREATYWNOŚĆ !!! <3

Zjedz mnie kiedy...

Prezent od serca? <3 Słodycze w innej formie ? Pomysłomania to lubi ! Prezent typu " Zjedz mnie kiedy..."  to bardzo fajna alternatywa dla zwykłej bombonierki. Przecież mamy wiele powodów aby zjeść coś słodkiego.  Prezent ten jest dobrym pomysłem na każdą okazję.  Możesz obdarować nim ukochanego z okazji waszej rocznicy,  Mamę z okazji imienin czy przyjaciółkę gdy ta ma urodziny.  Przykładowymi opisami mogą być: ZJEDZ MNIE KIEDY... ...masz dużo nauki ...słońce świeci za słabo ....miałeś zły dzień

Łapacz snów

Łapacz snów w dzisiejszych czasach wykorzystywany jako dekoracja sypialni. Coraz częściej używany podczas jakże popularnych ostatnio ślubów w stylu rustykalnym. Ale jaka jest jego prawdziwa symbolika? W dawnych czasach łapacz snów stanowił swego rodzaju amulet. Był powieszany nad łóżkiem aby chronić śpiącego w nim przed złymi snami, które miała łapać wypełniająca okrąg siatka. Natomiast dobre sny przelatywały przez siatkę co pozwalało na spokojny sen i poranek.  Mój łapacz snów jest kompletnie wykonany własnoręcznie , jednak odbiega  w pewnym stopniu od pierwotnych wzorców.  Do wykonania takie łapacza potrzebne są : *okrąg- w tym przypadku metalowy, *stara, nieużywana serwetka do wypełnienia okręgu,  *różnego rodzaju wstążki- w zależności od zachowanej kolorystyki, *opcjonalnie koraliki lub inne ozdoby.